Перейти до основного вмісту

Такісіма Міка. Найстаріший інструктор з фітнесу Японії

 

Такісіма Міка найстаріший інструктор з фітнесу Японії.

Відеопрогравач
00:00
08:57

Середня тривалість життя в Японії – одна з найвищих у світі, кількість людей старше 100 років вже перевищила 80 000, при цьому люди похилого віку стають все активнішими – наприклад, Такісіма Міка або «Такіміка», повна сил інструктор з фітнесу, відзначила своє дев’яностоліття 15 січня. У статті Такисима ділиться секретами своєї життєвої сили.

Інструктор з фітнесу. Народилася 15 січня 1931 року. Почала займатися у спортзалі у 65 років, з 79 років – під керівництвом тренера, а у 87 років вона сама стала інструктором з фітнесу.

Увага Такісіми до фітнесу привернула випадкове зауваження її чоловіка, коли їй було 65 років.

«У ті дні я була більша, ніж просто повна – розмір моїх штанів був удвічі більшим, ніж зараз, і я все одно вперто відмовлялася визнавати, що в мене надмірна вага. Однак одного разу мій чоловік щось сказав про мою вагу, і я вирішила піти до спортзалу», – каже Такісіма.

Домашня господиня «Такіміка» ніколи раніше в житті не займалася спортом, але одразу захопилася фітнесом і за п’ять років успішно скинула 15 кілограмів.

Дебют як фітнес тренер в 87 років.

Такісіма Міка

Такісіма Міка більш ніж досягла успіху в досягненні своєї початкової мети схуднути, проте вона продовжувала ходити в тренажерний зал і приступила до тренувань з особистим тренером у віці 79 років, щоб привести тіло в добрий стан. У той час Такісіма не могла і подумати, що через вісім років її тренер зробить їй пропозицію, від якої вона не зможе відмовитися.

Абсолютно несподівано Накасава Томохару, тренер Такісіми, і водночас власник і керуючий директор тренажерної зали Power Aging, в якій вона тренувалася, призначив Такісіму інструктором: «Сьогоднішнє заняття проводите ви».

Накасава згадує: «Тіло Такісіми випромінює любов до тренувань. При цьому вона жваво розмовляє. Чим більше я з нею працював, тим більше я відчував жаль, що вона ходить сюди просто як учениця, і я майже змусив її взяти на себе роль інструктора з фітнесу. Такісіма спочатку чинила опір, але її досягнення перевершили наші очікування».

Фітнес під час коронавірусу.

Через пандемію коронавірусу Такісіма в даний час проводить лише одне 60-хвилинне онлайн-заняття на місяць для групи з 20 чоловіків і жінок у віці від сорока до сімдесяти років за аеробікою та основними тренувальними процедурами, які вона розробила сама. Надзвичайно молода для її років зовнішність робить її поради дуже переконливими, а виразне обличчя та голос привертають до неї учнів.

Коли занять немає, вона тренується сама. Такісіма під час вправ не включає музику, концентруючись на розтяжці, а потім робить тренування силові. За її словами, ці щоденні заняття займають щонайменше дві години.

Раціон Такісіми.

Раціон Такісімі

Зголоднівши, вона приступає до щільної вечері, а перед цим п’є вино.

«Я люблю і червоне, і біле. Після вина я неквапливо насолоджуюся вечерею. Я часто готую суп із курки та овочів. Тушу пекінську капусту, гриби, картопля, морква, конняку та інші продукти до готовності, потім додаю курку. Мені подобається ароматний сік із овочів, люблю сезонні овочі. Взимку я додаю більше зеленої цибулі».

Ще до початку захоплення фітнесом Такісіма завжди їла збалансовану їжу тричі на день і уникала штучних добавок та консервантів. Вона не обмежує себе у їжі, їсть те, що їй подобається і стільки, скільки хоче.

«Коли я хочу тістечко, я його їм. Буває, вирішу з’їсти половину, а решту залишити на завтра, але зрештою з’їдаю все».

Такісіма Міка і її захоплення.

Такісіма поводиться природно, слідуючи своїм інстинктам, і позбавляє себе радощів життя у їжі. Після вечері у неї нарешті з’являється вільний час, але її майже ніколи не тягне понеділкувати – частіше вона працює над навчальними вправами, призначеними Накасової, покращує навички роботи з комп’ютером та смартфоном чи відвідує уроки англійської. Вона так живе не з почуття обов’язку, а через одне прагнення знайти якомога більше друзів у всьому світі.

Мрія найстарішого інструктора з фітнесу в Японії.

«Я зайнялася фітнесом лише тому, що хотіла схуднути. Коли у мене це вийшло, я вирішила, що хочу підтягнути сідниці, щоб виглядало по-бразильськи. Зробивши це, я захотіла широкі плечі та вузьку талію. Сама не помітила, як виявилася інструктором. Я ніколи й уявити не могла, що так складеться».

Одного разу Такісіма Міка отримала повідомлення від жінки, яка переглянула одне з її відео. Вона писала, що хотіла померти, але побачивши, наскільки здоровою і щасливою була Такісіма, вона з надією дивиться у майбутнє.

«Можливо, те, що я роблю, може допомогти зменшити кількість пустельників-хікікоморів і старих людей, які помирають на самоті, і я поставила собі за мету проїхати по всіх сорока семи префектурах Японії з демонстраціями тренувань для якомога більшої кількості людей. Можна просто приходити і дивитися – якщо їх це надихне, вони з’являться бажання зайнятися фітнесом. Моя мета – роблячи здоровішим, залишатися інструктором з фітнесу до ста років».

Хтось може вважати цю мету неможливою, але побачивши по-дитячому безтурботної посмішки Такісіми ця ідея не здасться такою вже надуманою. Вона сама є живим свідченням того, що вік – це лише число.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Напій для зниження тиску.

     

Єврейські традиції у вихованні дітей.

  Як показує історія, багато євреїв ставали нобелівськими лауреатами. І приблизно середній показник IQ у євреїв трохи більший, ніж у середньому у європейця. Багато євреїв ставали великими бізнесменами та меценатами. Також дуже багато людей, творчість яких оцінена у всьому світі. І можна назвати це як любов Бога до цього народу. Або ще якось. Але найімовірніше питання полягає саме у вихованні дітей.   Саме єврейське виховання дуже мудре і засноване на Торі. У багатьох країнах є навіть спеціальні культурні центри для молоді та дітей. Я вам рекомендую ознайомитися з їх програмою та прочитати відгуки батьків. Саме правильне виховання дітей робить цей народ більш щасливим та згуртованим. Отже, далі розглянемо деякі правила виховання дітей.     Основне правило свідчить, що на дітей не можна кричати. Єврейська мама швидше за все скаже, який у неї чудовий син чи дочка. А лише потім дасть зрозуміти своїй дитині, що такій великій і розумній не належить робити такі пустощі. Друге це якнайча

Продукти які впливають на волосся

Всім привіт! Харчування для зростання волосся, яке воно має бути? Ви знаєте що включивши всього кілька продуктів у свій щоденний раціон , ви можете значно почути зовнішній вигляд вашого волосся . Маски для волосся добре допомагають, але лише за умови правильного вибору продуктів харчування. Дивіться у цьому відео! Все найцікавіше про волосся тут!